welcome ladies & gentlemen , i hope you all enjoy reading my blog okay :)

the day I in the world :')

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday 23 January 2012

it's me :')




assalammualaikum semua :')

aku pon ta tahu apa mimpi aku tetibe terpikir na buat blog nie , hakhak :D
saja jea aku na buat blogg nie sebab aku tengok ramai yang ada blog , soo di sebabkan pengaruh rakan sebaya
aku pun terjebak dengan dunia blogg nie , btw lupa nak kenalkan diri aku ! haha :D
nama aku NUR ASYRAF B NONG AZMI , panggil ACAP , pon takpa aku tak marah :)
aku tak lhaa hensem mcm laki kat luar sana too :)
haha , tarikh peranakkan aku 26/11/1994 , lambat gilew lhaa , soo korunk boleh plan lhaa na beli pesent apa untuk aku yea :)
err , aku nie jenis sempoy jea , friendly & suka bahan orang . .aku suka berkawan . .tak kisah lhaa tua kea muda kea apa kea . .
semua orang aku kawan :)
tapi aku paling tak suka orang yang sombong & belagak bagus pastu ta reti hormat orang ,
aku ta selesa kalau orang mcm too . .rase jengkel dgn diorunk :)
hurm , jap ek . .aku tengah pikir na tulis apa lagi ek ? -_-"
err . .err . .err . .
huh , ta tahu lhaa . .no idea -_-"
tape lhaa , nnt jela aku cite lagi ek , bubye :)

#yeahman d-_-b


2 comments: