welcome ladies & gentlemen , i hope you all enjoy reading my blog okay :)

the day I in the world :')

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 February 2012

aduh KAKI aku :'(

 ASSALAMMUALAIKKUM :)

sihat ta semua ? err , UNTUNGLHAA sihat kan ? HAHA , yg ta berapa sihat too jaga kesihatan elokelok k , aku pon dah na dekat seminggu demam , selsema , batuk sume ada :'(  hurm mesti pelik kan tetiba ada gambar kaki kat atas too kan ? sebenarnya bukan apa , aku na share skit dengan korunk , 

semalam masa time break kat tempat kejew aku g rehat kat wisma central , depan AVENUE K , sebelah KLCC , err . .aku rehat sorunk jea semalam coz staffstaff lain g rehat kat foodcourt tingkat 4 KLCC , err , lepas habis makan sume , aku gerak dari wisma na g KLCC na balik office kan , tengah aku jalan sorunksorunk too tetiba rasa mcm ta sedap hati , aku pon malas na layan perasaan too , buat ta tahu jelakan , elokelok jalan tetiba aku jatuh , then kaki kiri aku tak boleh gerak lansung , aku try bangun , ta boleh . .aku ta rasa pape pun kat kaki kiri aku nie , naseb baik ada staff ISETAN lalu kat situ , diorunk papah aku sampai depan MAXIS CENTRE too , lepas diorunk duk picitpicit kaki aku too , 10minit lepas too , baru lhaa aku ada rasa balik kaki kiri aku , too pon rasa kebaskebas , skit , hurm , kenapa ek jadi mcm too ? pelik ouh -__-' err hari nie pon jadi bnde yg sama jugak , tapi naseb baek aku tengah duduk , hurm , ta tahu lhaa bila nak g cek kat hospital , busy gilew dengan kejew , kalau free aku pegy lhaa ek :) hurm , yg bermain dalam kepala hotak aku sekarang , andai kata aku ditakdirkan ta dapat gunakan kaki kiri aku nie lagi mcm mana ek ? mesti menyusah kan oang kan ? or orang lain mesti hina aku kan ? sedangkan aku yg nomal sekarang nie pon selalu jadi bahan cacian oang lain , ini kan kalau aku dah pakai tongkat or kerusi roda nanti . .tapi kalau aku ditakdirkan jadi cacat nnti aku tak salah kan sapasapa pon , aku pasrah jea :') HAKHAKHAK , dah merepek kan aku nie , hurm , k lhaa nanti kalau ada pape pekembangan pasal kaki aku kea apa kea , aku citerkat korunk k ? :') 

bubye , ASSALAMMUALAIKUM :)



#yeahman c(:

No comments:

Post a Comment