welcome ladies & gentlemen , i hope you all enjoy reading my blog okay :)

the day I in the world :')

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday 18 February 2012

saket lama pergi , saket baru datang , WELCOME YEAH :'(

gambar sebagai hiasan sahaja :)

assalammualaikum semua :)
okay hari nie aku na share dengan korunk pasal cite kaki aku yg separa lumpuh ari too :)
nampak xray kat atas too , okay jumaat lepas aku pergi HOSPITAL KUALA LUMPUR , saja na g jumpa dktor na tanya pasal kaki aku nie huh , aku gerak sorunk jeaa , elok smpai HKL aku terus g wad kecemasan dan trauma pastu amik nombor , haha , aku dapat no 318 ! ong jugaklhaa nombor too . . then tungu turn , dekat sejam lhaa aku tunggu , picang jugak aku kan , hurm , dekat 20 kali lhaa menguapkan mengantuk punya pasal , then sampai turn aku , aku masuk lhaa bilik jumpa doktor kan , pastu aku citer lhaa kat doktor masalah kaki aku sume kan , blah . .blah . .blah . .blah . .doktor suruh aku g xray tulang belakang , aku  pun pegy jela xray kan , lepas dapat result too , aku bawak kat doktor xray aku too , pastu doktor cek lhaa xray too kan , na tahu apa jadi ? tulang belakang aku lari ke  kiri and urat saraf yg kawal kaki kiri aku dah lari dari position die , terkejut beruk aku bila doktor ckp mcm too , patut lhaa asyik saket belakang jea aku semenjak dua menjak nie , pastu doktor cakap aku kene simtem HYPER TIROID . .pelik kan nama nya , aku pon baru first time dengar , doktor cakap saket aku sama lhaa macam LAN (exvokalis MEET UNCLE HUSSAIN DULU ) HAHAHA , mcm bangga pon ada bila dy ckp mcm too , HAHAHA , dah merepek aku nie , err , nasib baik aku cepat jumpa doktor , kalau ta . .dah cacat aku sekarang , lepastu doktor pesan aku kene banyak minum susu untuk kuat kan balik tulang aku lepas tu kene banyak berehat , soo acap dengar apa doktor cakap too k , k lhaaa aku stop kat sini jea , bubye , assalamualaikum :)

#yeahman c(: 

1 comment: