welcome ladies & gentlemen , i hope you all enjoy reading my blog okay :)

the day I in the world :')

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday 30 January 2012

kenangan duludulu :'(



hyep , korunk . .lama gilew ta membebel kat sini , sorry ek , aku sibuk gilew nan kejew . .HIHI , ari nie aku na membebel pasal kenangan aku nan arwah dulu :') 

"hee , imissyousoomuch syg !  awk ? kita harap awak tenang kat sana yeaa , awak tetap yang pertama kat hati nie , "

huh , tadi time tengah rehat aku saja dengar lagu kat phone sementara tunggu makanan yang aku order too siap , bila aku bukak music player kt phone jea , lagu ada band - syurga cinta keluar , aku pon layan jela kan kejap . .then lagu too habis , tetiba keluar lagu "ROMANCE-KU INGIN KAMU" pergh , terus tersentap aku bila dengar lagu too , terus teringat kenangan kiteorunk dulu , dalam hati aku rasa mcm na meleleh jea air mata nie , tapi aku cover lhaa skit coz time too ada kakakkakak kat tempat kejew aku rehat sekali nan aku , pergh , gentle syahdu giler biler dengar lagu too . .dulu arwah pernah cakap kat aku " kalau awak nak tahu macam mana sayang saya kat awak , awak dengar lagu too & awak paham kan maksud lagu too betolbetol " aku pon diam jela bila arwah ckp mcm too kat aku , boleh kata setiap malam aku suruh arwah nyanyi lagu too kat aku , hee :D dia ta pernah bosan nyanyi kan lagu too kat aku , kadangkadang smapai aku terlelap dengar die nyanyi lagu too , hehe , kalau aku tertidur jea , esok too arwah mesti merajuk dengan aku coz tinggalkan die mlm too , " saya bukan saja na tidor awak oii , suara awak too buat saya tertidor , awak marah saya kea awk ? alaaa , sooryy k . .mlm nie saya janji saya teman awak smpai awak tidor , okay sayang :) " too jela alasan yang selalu aku bg kat arwah , bila aku ckp mcm too arwah terus senyum lepastu tarik pipi aku , sampai merah ! saket gilew ouh , tapi aku ta kisah pun sebab aku sayang die :') hurm , paling aku sebak sekali bila dengar lagu nie bila teringat arwah selalu senyum bila tengok muka aku , arwah selalu cakap " saya suka tengok muka awak sebab mata awak sepet , bila awak senyum ta nampak mata awak :) " tapi yang paling aku ta boleh terima , arwah ta pernah citer kat aku yang die saket , aku ada teringat time arwah msuk I.C.U too adik arwah ada bg aku diari arwah , die  ckp arwah suruh bagi aku kalau die koma kat I.C.U , aku amik jela diari too then baca diari too ,  nie lhaa apa yang arwah tulis :


" hye , awak ! saya nak jujur dengan awak sebab saya rasa masa saya mungkin dah ta lama na bertahan , sebenarnya saya saket tenat awak , saya ta tahu berapa lama lagi saya boleh bertahan , saya mntak maaf sangat sebab dah lama saya sorokkan cerita nie dari awak , saya memang dah lama nak bgi tahu awak , tapi saya ta sampai hati sebab saya taknak awak sedeh sebab saya sayang awak , awak tahukan saya tak suka awak sedeyh , awak , awak lhaa cinta pertama saya dan awak cinta terakhir saya , susah senang saya , awak selalu ada dengan saya , awak ? dulu masa saya kenal awak , saya memang suka kat awk , tpi pada masa yang sama saya benci dengan awak , sebab awak jahat . .awak selalu kacau saya , awak selalu bahan saya , awak selalu sakat saya , tpi saya terkejut bila awak jujur dengan saya yang awak suka kn saya , start hari too , saya dapat terima awak , saya nekad na ubah perangai awak , alhamdullilah awak berubah jugak ! saya suka bila awak selalu belikan saya choclate if saya merajuk nan awak , awak pndai pujuk saya , hurm , awaaaakkk ? kalau saya pergi nanti awk jgn sedeyh k ? saya nak awak cari peganti saya , saya tak pernah sayang laki mcm saya sayang awak , awak lelaki pertama yang dapat amek hati saya , awak ? kalau boleh saya nak bahagia dengan awak , tp saya ta dpt na bertahan lama ! saya terpaksa tinggalkan awak , awak jagi diri yea sayang :) jangan nakalnakal , tolong ummi n abah , awak anak sulong , jaga adik awak elokelok , haaahhh , saya terlupa plak , awk simpan lagu ROMANCE-KU INGIN KAMU too kat hati awak yea , itu jela hadiah yang saya ada untuk awak , awak jangan lupakan saya yea , okay lhaa awak , saya rasa smpai sini jea lhaa , awk doakan saya O.k , ingat semua pesan saya , saya sayang awak sangatsangat :') , saya mintak maaf sangat sangat yea , I LOVEYOUSOOMUCH NUR ASYRAF B NONG AZMI <3
bye , assalammualaikum :) "

hurm , lepas aku baca semua too , pergh , air mata aku mengalir mcm air terjun huh :'( aku pasrah dengan apa yang jadi , maybe nie semua takdir aku , err , menangis aku bila teringat balek semua too , hurm , air mata aku dah meleleh menaip citer nie . .err , sabar lhaa acap oii , ta elok kw nangisnangis nie , kw laki acap , kw kne kuat , hee :D k lhaa , aku ta dapat tahan air mata dah nie , aku stop kat sini jela okay , nnt kalau ada citer lagi , aku share dengan korunk k ? k lhaa bubye semua , salam <3


#AL-FATIHAH :')

3 comments:

  1. aaaaaa ! aku nanges nehh ! sebak gile baca ! sedih sgt3 :'O

    ReplyDelete
  2. azam nong : hee :)

    syerah munchy : dahdah , jangan nangis , soo . .pengajaran nye hargai orang yg kita sayang okay :)

    ReplyDelete