welcome ladies & gentlemen , i hope you all enjoy reading my blog okay :)

the day I in the world :')

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 January 2012

seram nihh :O



huh , nampak ta gamba kat atas too ? err , aku bukan na takot kan korunk kea apa , just na share skit pengalaman aku  5 malam yang lepas . .huh , time too aku baru balik kejew time too lebeyh kurang dalam pukol 10.45pm aku keluar dari tmpat kjew , then terus gerak g train , aku pon ta tahu nape lhaa malam too org kt train ta ramai . .aku rasa dalam train too lbeyh kurang ada 10 ke 11 orang jea , semua buat hal masingmasing , aku pon malas na layan diorunk aku bukak lagu kat phone aku dengar sorunksorunk , tengah seronok dengar lagu too sampai lhaa kat station dato' keramat , then aku perasan kat dalam train too tinggal 5 orang jea . .tetiba aku rasa seram sejuk jea . .aku buat ta tahu jela kan , malas na layan perasaan too . .pastu tetibe lmpu train dalam too berkelipkelip , serius bulu roma aku tegak gilew time too , nseb baek dah smpai train setiawangsa , aku pon keluar lhaa . .then terus gerak bustop . .aku coll membe aku ijat suroh amek , pastu diye ckp tunggu kejap , sementara tunggu die too aku bakar rokok dulu . .tetibe rasa sangap na hisap rokok plak , tengah feel hisap too , tetiba rokok aku terpadam , aku pelik jugak angin takda , apa takda tetiba terpadam . .pastu tetiba rasa seram sejuk too dtg balek . .aku pon dh ta boleh duduk diam lhaa kan , pastu ijat sampai , pergh ! bersyukur gilew aku time too :') , then aku naik moto . .terus gerak kedai mkn awe depan rumah too , duk minumminum , lepaklepak jap nan bdkbdk sume , pastu aku terus balik . .aku suruh ijat hntar sampai bawah blok . .pastu aku terus gerak naek umah . .tengah aku naek tangga too , aku tengok jam dah pukol 12.30a.m ,  tetibe lampu kt tangga umah aku too plak rosak , soo gelap laa , aku pon naek jela buat ta tahu . .bila dah na smpai tangga terakhir aku na naek nie . .aku dengar suara perempuan nangis dari taman umah aku . .aku tada syak apaapa pon terus pandang kat taman too . .pergh !!! terkejut gilew aku time too , aku nmpak ada perempuan rambut panjang menangis sorunksorunk kat gelongsor , aku pon apa lagi , bukak langkah seribu lhaa naek umah . .dah ta pikir apa dah time too . .balek too aku terus mandi . .hurm , tiga malam berturut aku nampak bnde too kat taman umah aku . .then malam semalam , aku tak nampak dah bnde too . .aku rasa lega skit . .tp ble aku naek tangga mlm semalam , aku rasa pelik jgak . .tapi aku buat ta tahu jea , aku balik mcm biasa . .pastu aku bukak kasut depan rumah . .tetiba aku rasa mcm ada orang tengah turun tangga kat belakang aku , elok jeaa aku toleh belakang , nah amik kw . .aku nmpak bnde too tengah merangkak turun tangga . .aku pun apa lagi . .kelang kabut masuk umah . .pastu malas na layan perasaan takut too , aku terus mandi then tidor terus . .penat gilleww wook nan kejew aku , err , yang menjadi mainan kat kepala hotak n kepala lutut aku , kenapa bende too asyik mengacau aku jea . .or ada someone yg hantar bende too kacau aku , heran aku ouh , papehal , lepas nie . .aku na kene kuat kan iman aku lhaa kan . .orang tuatua ckp bnde too na maenmaen nan kita jea . .diyer takkan dapat sentuh kite , betol kea ek ? kalau diyer sentuh aku ! aku cium diyer . .HAKHAK #poyokejap# harapharap betol lhaa kan apa yg dicakap kan too  . .k lhaa . .penat aku menaip . .nnt kalau ada pape . .aku citer lagi k , bubye , assalammualaikum :')




#yeahman :)

1 comment: